Tréninky a závody 10.6.2019 – 7.7.2019

1. TÝDEN –
2. TÝDEN –
3. TÝDEN –
4. TÝDEN –

1. TÝDEN

Letní počasí mě láká k vodě a na kolo, běhat mě moc nebaví. Už loni jsem hodně dupal na kole a běžecká forma byla výborná, takže se toho nebojím. Nejbližší běžecké cíle mám až na podzim, běžeckou formu bych chtěl mít v říjnu na Běh kolem Hejtmana a pak další závody v podzimním počasí tzn. za nějakých 15 týdnů. Jarní sezóna moc nevyšla, osobák padnul jen na hodinovce, jinak desítka ani půlmaraton nevyšel podle představ. Ještě budu mít jednu příležitost na Jindřichohradeckým půlmaratonu 22. června za 2 týdny, ale to je fakt jen teoretická šance zaběhnout lepší čas než 1:21:13 (3:50/km) v kombinaci očekávaného vedra a kopcovité tratě (převýšení přes 300m na 21 km trati)…každopádně se o to pokusím. Zaběhnout osobák v půlmaratonu z kola a pádlování, to je dobrá výzva.

sup8km

s plnou polní (asi 20 kg na zádech)

po 10.6. 37 km kolo, v tom 2 sprinty (300 a 1000 metrů) + pár delších rychlejších úseků
út 11.6. 8 km „rekord“ SUP + 6 km běh lehounce 5:01/km, moc prima kombinace – při supu makají ruce + střed těla, při klusu nohy + střed těla, 2 hodiny aktivit v 30°C
Stanoven nový cíl, na podzim zaběhnout osobák na desítce, pravděpodobně Běh kolem Hejtmanu. Musím zrychlit desítku a pak až něco očekávat na půlmaratonu. Příští rok už budu veterán.
st 12.6. 8 km koloběžka první test vypůjčené koloběžky od trenéra
+ 10 km, 3 km R, 11×250/250 ne úplně naplno, 1.5 km V, po koloběžce se běželo celkem dobře
čt 13.6. 44 km CI kola, pár segmentů ostře, skvělý trénink s posezením u piva. Nakumulovaná únava tam je, tenhle týden mám takové soustředění před JH půlmaratonem, 7 hodin aktivit ve 4 dnech je velká porce a nohy jsou taky cítit, ne že by smrděly, myšleno jako že bolí občas :-) A to mě čeká zítra mňamka 5 km tempo 3:50 + 4x1km 3:40 a v sobotu dlouhý běh volně
pá 14.6. 5 km SUP
+ 13 km běh, 3 km R + rozcv. + ABC + 2×100 + 4 km v tempu 3:42/km + 2x1km (3:29-3:36) + 2×250 (3:50-3:40) + 3 km výklus
so 15.6. 6 km SUP, 2×3 km Frymburk
+ 7 km běh lehce 5:24/km, večer skoro potmě
ne 16.6. 17 km, 15 km lehce 5:50-4:50/km + 6×100 ostře

Celkem 5x běh 53 km, 2x kolo 81 km, 3x SUP 19 km, 1x koloběžka 8 km
Celkem 12,5 hod. aktivit