Tréninky a závody 28.8.2023 – 24.9.2023

3.TÝDEN – 5x běh 50 km, 2x kolo 49 km, 4x posilování
4.TÝDEN – 1x běh 11 km, 1x kolo 61 km, 1x posilování

1.TÝDEN

Koupil jsem nové trailové boty.

po 28.8. VOLNO + posilování 18 min.
út 29.8. R2km, R, ABC, 5×100, temp.intervaly 4x2km Mk500, V3km …tempa: 3:57-3:57-3:55-3:51/km
st 30.8. posilování 20 min. + klus 15 km 5:47/km
čt 31.8. běh na Kleť a zpět 12 km (+546m) 7:30/km …TRAILFLY G270 V2

Loni jsem měl půjčenou předchozí verzi na Lipně, jsou super, dobře tlumené a chci v nich běhat delší horské běhy.

pá 1.9. kolo 44 km + posilování 21 min.
so 2.9. workout 10 min. + R2km, R, ABC, 5×100, lehčí temp.běh 9 km 4:35/km
ne 3.9. klus 13 km 6:09/km

Celkem 5x běh 70 km, 1x kolo 44 km, 4x posilování
Celkem za týden 10,5 hod. aktivit

2.TÝDEN

V sobotu Boletice – extra dlouhá trasa, start už ve 13:00 hod., vypadá to na pěkné letní počasí, ideální se schovat v lese 🙂

po 4.9. VOLNO
út 5.9. R2km, R, ABC, 4×100, temp. intervaly 3x3km, V1km …tempa: 3:49-3:57-3:57/km první úsek super, další dva ale vůbec nešly nohy, uvařenej z horka
st 6.9. kolo 38 km 2 hod. regeneračně přes Třebín
čt 7.9. R2km, závod 5 km Písecká štafeta čas 18:46 trochu zvlněný profil, V1.5km

Písecká štafeta 4x5km 7.9.2023 – ve štafetě Swimrun Písek čas 1:26:19, 3. místo

Ve štafetě díky Honzovi Kovářovi, záskok za jeho bráchu. Ještě v 11 hod. dopoledne jsem ani nevěděl, že se něco má běžet a v 16:00 jsem stál na startu závodu 1. ročníku Písecké štafety. Původně jsem plánoval na čtvrtek volno před sobotním masakrem a nakonec běžím pětku, dobrý 🙂

Podle hodinek nastoupáno 74 metrů, to je na 5 km docela dost vlna, k tomu to vedro 🙂 Aspoň jsem otestoval formu, podle výsledků čas 18:48, to je docela dobrý na ty podmínky tam. Běželo se mi celkem blbě v tom horku, celou trať jsem běžel společně s Kubou Bláhů (#tymKlet mix), jako v Lišově, asi 5 lidí jsme předběhli, tak to potěšilo, akorát mi pak Kuba utekl o 5 vteřin, a to běžel o víkendu Beskydskou 7, nechápu, čekal jsem, že vytuhne a nic. Trasa byla dva okruhy kolem vrchu Hradiště, start a cíl byl na motokárové dráze, pořádal to stejný tým, jako akci Pivoňův běh, skvělá organizace, nemělo to chybu !

Druhý a třetí úsek naší štafety běžely Míša a Jana a zakončoval to Honza, vyšlo to krásně na bednu, paráda ! Byla to sranda, mix štafety vyhrály TálínŠutři Simča, Jana, Honza a Radek s náskokem 4 minut na #tymKlet mix a 4,5 minuty před náma. V čistě mužské štafetě vyhrál #tymKlet Venca, Ďulík, Peky a Chris. Dokončilo 46 štafet, to je na první ročník pecka.

od Joggesko | 7. 9. 2023 | 219 fotek https://eu.zonerama.com/Link/Album/10333328

pá 8.9. VOLNO

Tohle je taky běh na dlouhou trať, musím si poznamenat do deníčku, dnes mám už 200 dnů angličtiny a pořád to mám zadarmo a k tomu mi zbývají ještě 2 zmražení řady

so 9.9. závod 43 km (+1000m)

Běhej lesy Boletice 43 km 9.9.2023 – 11.místo čas 4:24:29

Na tu extra dlouhou trasu 43 km jsem koukal už loni a líbila se mi, je to nahoru dolů, přesně jak to mám rád. Loni jsem běžel nakonec „jen“ tu douhou trasu 20 km. Ještě se tam běhá krátká 14 km a Fenix run 3 km…

Trasa 43 km s převýšením 963 metrů. To už vyžaduje trochu přemýšlení, jaké boty, vybavení atd. Byl to pro mě letos už třetí terénní maraton, na jaře jsem si vyzkoušel poprvé Horský maraton 32 km Sviny ještě v zimních podmínkách, pak jsem dal jarní Trhovosvinenskou padesátku 52 km v dubnu a od té doby nic, hodně moc jsem se na tenhle závod těšil!

V pátek před závodem jsem asi 3x změnil obutí :-), nové trailovky jsem nakonec nechal doma, protože jsem z loňska věděl, že trasa je z velké části asfalt a bylo jisté, že pršet nebude. Vzal jsem stejné boty, jako ve čtvrtek na pětce, říkám jim bačkůrky, velmi pohodlné boty z Decathlonu Kiprun KS 900 Light. Dobrá volba, běželo se mi v nich dobře.

Do kempu Olšina (kousek od Horní Plané u Lipna) jsem dorazil hodinu před startem s dostatečným předstihem, pozdravil se se spoustou známých, většinou pořadatelů z řad běžců a běžkyň JBP a najednou bylo 40 minut do startu. Rychle promazat všechny třecí plochy, narvat camelback gelama, magnézkem, číslo, naplnit 250ml flašku vodou, ještě jsem zašel do stánku Dr.Max pro náplast, která stejně nedržela, ale nic jsem nepodcenil.

Atmosféra na startu skvělá, Peky jel jako předjezdec na elektrokole pro prvního muže a později i ženu a start ve 13:00 hod. do úvodního 14 km dlouhého stoupání. Bylo maximální vedro, slunce pražilo, asi 27° ve stínu, takže hezky pomalu a často pít. Velmi dobře mi fungovala Enervit tableta, vůbec mi nesednul joňták, a to hned dvakrát, to už poněkolikáté, nechápu to, ale žaludek to odmítá…

Po tom stoupání následoval 6 km dlouhý seběh s výhledem na krásné kopce a pak dole na jezero Lipno do Maňavy kousek nad Horní Planou. V Maňavě po 20 km jsem se výborně občerstvil a pak jsem si liboval, jaký mám po půlmaratonu fantastický nohy a běželo se mi výborně. Předběhnul jsem tam dva lidi na rovině, pak následovalo 5 km dlouhé stoupání od 23. km do 28. km a to mě hodně bavilo. Viděl jsem před sebou dalšího běžce, se kterým jsem už chvíli běžel na začátku. Měřil jsem si na něj odstupy, nejdříve minuta, pak 50 vteřin a pak jsem byl najednou před ním na vrcholu, musel jsem to vylítnou brutálně rychle, škoda že tam nebyla ta rychlostní prémie, jako je na kratších tratích. Běželi jsme chvíli spolu, pokecali, tak to bylo fajn, v seběhu mi pak utekl. Mezi 21. a 31. km nebyla žádná občerstvovačka, tak to bylo nepříjemný. Doháněl jsem to pak asi litrem vody a zapil jsem to ještě joňtákem, dva kilometry mě pak bylo na blití, asi jak byl teplej, fakt nevím, už to pít příště nebudu.

Na 34.km začalo poslední 3 km dlouhé stoupání v těžkém lesním terénu, to bylo jediné místo, které se mi na trase nelíbilo (vlastně ještě ta „kvalitně“ posečená louka s dodávkou fotografů stojící v cestě, co se běžela 2x), navíc se vybíhalo ke stejné občerstvovačce z 31.km pro 36.km, říkal jsem jim, že mě tu snad nenechají běhat pořád dokolečka.

Od 39.km až do cíle už to byl jen seběh. Tam jsem dost ztrácel, ale to už se nějak dostat do cíle dalo a znovu v cíli atmosféra parádní. Po doběhu jsem zašel na pivo, pikador, guláš, další pikador. Teda to pivo z kiosku nicmoc, kdyby mi ho nenatočil Románek, tak ho vyleju. Restaurace s terasou byla obsazená nějakou svatbou. A pak fandit známým v 19:00 nejdříve na 20 km a pak na 14 km trasu o deset minut později. V Boleticích se tato akce konala naposled, příští rok se poběží na novém místě, zatím tajném, no budu doufat, že to vyjde z Krumlova na Kleť, tam by taková akce v lese seděla, běhá se tam skvěle. Jenom je asi problém v tom, sehnat lokalitu, kde zaparkují stovky aut…napadá mě třeba kemp ve Zlaté Koruně, tam by se to vešlo.

Výsledky Boletice
Fotky pro media
Fotky flickr

ne 10.9. kolo 20 km

Celkem 3x běh 67 km, 2x kolo 58 km, 1x posilování
Celkem za týden 10 hod. aktivit

3.TÝDEN

Nohy po závodě tolik nebolí, čekal jsem větší bídu.

po 11.9. VOLNO + posilování 15 min.
út 12.9. kolo 38 km
st 13.9. posilování 20 min. + klus 12 km 5:37/km
čt 14.9. R2km, R, ABC, 6×100, rychl.intervaly 3x(3×300 P1) P3, V2.5km tempa: 3:46-3:15/km nad očekávání dobré
pá 15.9. ranní klus 7.5km 5:50/km + posilování 21 min.
so 16.9. klus 8 km 5:51/km …po včerejším alkoholu pocitově špatné
ne 17.9. workout 10 min. + R2km, R, ABC, 4×100, temp.běh 8 km 3:56/km, V1.5 km + kolo 20 km.

Celkem 5x běh 50 km, 2x kolo 49 km, 4x posilování
Celkem za týden 8,5 hod. aktivit

4.TÝDEN

po 18.9. VOLNO
út 19.9. R2km, R, ABC, 6×100, rychl.intervaly 5x1km P3, V2km …tempa 3:27-3:27-3:35-3:33-3:33, šel jsem nadoraz, líp to nešlo, spokojenost 🙂
st 20.9. kolo 61 km 3:25 hod. …od rána mám zatuhlou pravou nohu v oblasti kyčle (asi po tvrdém včerejším tréninku), nemůžu běhat, skoro ani chodit, tak jsem vyrazil na kolo, u toho mi to nevadilo
čt 21.9. bohužel se noha nelepší, skoro nemůžu ani chodit, zkusil jsem aspoň posilovat doma ve fitku, ale aby toho nebylo málo, tak mi při posilování praskla karabina u posilovacích popruhů (z Decathlonu, koukám že už to prodávají bez té „kvalitní“ karabiny) a padnul jsem na záda, praštil jsem se do hlavy o koš s prádlem, odřel jsem si loket, fakt super
pá 22.9. vypadá to na „přetížení úponu přitahovače kyčelního kloubu“, mám bolesti při zvednutí nohy a přitažení kyčle, nemůžu ani chodit, dost blbý
so 23.9. vůbec se to nelepší, spíše naopak 🙁 jsem fakt kokot, běhat intervaly na asfaltu…když můžu chodit na měkkou dráhu…dneska jsem na tu nohu nemohl ani došlápnout, nemůžu se zvednout, nemůžu se ani přetočit na bok, když ležím, strašná bezmoc, vzal jsem si Ibalgin na noc
ne 24.9. ráno už konečně zlepšení, dal jsem si druhý prášek a přes den jsem mohl aspoň trochu chodit, zázrak, zabralo to

Celkem 1x běh 11 km, 1x kolo 61 km, 1x posilování
Celkem za týden 4,5 hod. aktivit

Zrovna když se bude konat nejvíce akcí a počasí je na běh ideální, tak si zrakvím nohu, forma jde do prdele a nemůžu ani normálně chodit, fakt super.