Tréninky a závody 5.7.2021 – 1.8.2021

3.TÝDEN – 3x běh 28 km, 1x kolo 51 km, 1x SUP, 1x plavání
4.TÝDEN – 6x běh 74 km, 2x plavání, 1x TRX

1.TÝDEN

po 5.7. kolo 67 km (REKORD) 3:32 hod., trasa ČB – Litvínovice – Lipí – Bohouškovice – Chlumeček – Lhotka – Chlum – Holubov – vodácké tábořiště Dívčí Kámen (1.pivo+klobása) – Třísov – Plešovice – Zlatá Koruna – vodácký kemp v Koruně (2.pivo) – Štěkře – Záluží – Čertyně – Radostice – Opalice – Kamenný Újezd – Plavnice – Plav – Vidov – Roudné – ČB (kofola+zmrzlina)
út 6.7. ráno 2. dávka očkování Pfizer proti tomu covidu, co nám to všechno zkazil 🙁 ztracený den
st 7.7. VOLNO, včera po očkování jsem byl celý den v pohodě, ale v noci pak zimnice a bolest hlavy, nešlo spát, spal jsem asi jen 2,5 hodiny, hnus
čt 8.7. klus 6 km 6:28/km focení popadaných stromů po bouřce v ČB
pá 9.7. klus 10 km 5:16/km
so 10.7. klus 20 km 5:08/km + TRX 31 min.
ne 11.7. klus 12 km 4:36/km

Celkem 4x běh 48 km, 1x kolo 67 km, 1x TRX
Celkem 8 hod.aktivit

Z pohledu tréninku nicmoc týden, dva dny jsem neodtrénoval vůbec nic kvůli tomu očkování. Od pátku už zase běhám naplno, jinak mám celkově natrénováno hodně, hlavně směrem do vytrvalosti díky kolu.

2.TÝDEN

V sobotu bych rád dal T2 běh u nás v ČB na Výstavišti, ale jenom tak volně na pohodu. Forma není.

po 12.7. kolo 21 km + TRX 20 min.
út 13.7. kolo 43 km, CI kola 2021 #3 trasa na Kluka, 2 pivka v Třebíně, celkově volnější tempo
st 14.7. klus 8 km 5:38/km
čt 15.7. VOLNO
pá 16.7. klus 6 km 5:29/km, bolí mě záda, zítra to bude asi utrpení
so 17.7. T2 běh 34 km 4:51/km, letos nejdelší běh

T2 běhy České Budějovice 17.7.2021 – DNF

V tom asi 30 km v průměrném tempu 4:37/km, od 28. km už jsem zpomaloval a zastavoval. Chtěl jsem i pokračovat a dokončit, času bylo dost, ale nešlo to. Po asi 2:42 hod. jsem to zabalil, limit byl 5 hodin. Mám problémy se zádama dlouhodobě. V poslední době jsem měl i moc práce a trávil jsem u PC v průměru přes 10 hodin denně, to je prostě masakr. K tomu hraní šipek po práci asi tak 5 hodin týdně v průměru, to je také jednostranné zatěžování jedné strany těla. A k tomu TRX, další masakr na záda. Asi by stačilo zajít občas na masáž no a byl bych v pohodě. Automasáže, foam roller a natírání alpou nestačilo. Příště no. No zklamání je obrovský, jsem to podělal no, jinak to bylo všechno perfektní a byl to supr zážitek a užil jsem si to. Jsem prostě sračka. Měl jsem i vlastní věci na občerstvovačce, salt caps, gely. Běžel jsem to v botách Nike Quest, obyčejné těžké boty, žádné speciály. Počasí bylo asi tak dvě hodiny v pohodě kolem 20°C, pak mraky zmizely a oteplilo se přes 25°C. Jinak účast byla slabá, to mě trochu mrzelo,dohromadz ze všech běhu asi 70 lidí, muselo to dát spoustu práce postavit trať, všechno zařídit, zaplatit pronájem, bylo to výborně organizované, velký dík pořadatelům z JBP.

ne 18.7. kolo 25 km

Celkem 3x běh 48 km, 3x kolo 90 km, 1x TRX
Celkem 9 hod. aktivit

Z pohledu tréninku to byl dobrý týden, mám teď lepší cyklistickou formu než běžeckou. Jak nám přeje pěkný počasí, tak mě to láká spíše na kolo. Za 10 týdnů mám najeto přes 500 km na MTB, tolik normálně najedu za celý kalendářní rok.

3. TÝDEN

Ve středu se běží Sinop v Mazelově, ale já bohužel nemám čas. Takže týden bez závodů.

po 19.7. VOLNO
út 20.7. kolo 51 km, CI kola 4. etapa letos
st 21.7. VOLNO, odjezd na dovolenou do Brna
čt 22.7. plavání 20 min. Riviéra + klus 7 km 5:35/km kopce
pá 23.7. turistika Macocha 2 hod. + klus 11 km 5:39/km kopce
so 24.7. SUP 3 km Pasohlávky + hodina skákání ve vodě na skákadlech (masakr)
ne 25.7. chůze 3,5 hod. ZOO Brno + klus 10 km 5:10/km kopce, v tom pár svižnějších úseků

Celkem 3x běh 28 km, 1x kolo 51 km, 1x SUP, 1x plavání
Celkem 12 hod. aktivit

4. TÝDEN

V minulém týdnu jsem hodně odpočíval, záda po asi 12 dnech kroucení se už nebolí. Do středy ještě dovolená, od tohoto týdne zahájím tvrdou přípravu na podzimní sezónu. Chci být ve formě na konec října.

po 26.7. klus 9 km 5:44/km kopce + plavání 27 min. Riviéra
út 27.7. plavání asi hodina Riviéra
st 28.7. klus 9 km 5:58/km kopce, ráno před odjezdem domů z Brna
+ večer stupňovaný běh 8 km + V 1.5 km, poslední kilák za 3:39
čt 29.7. klus 18 km 5:44/km, po 13. km už mě hodně bolely nohy ze včerejší dvoufáze, chtěl jsem 16 km, mám 18
pá 30.7. rozklus před závodem 6 km, v tom 5×100
so 31.7. R 2,5 km, závod 10 km 3:52/km TF 174, V 1.5 km

RunTour České Budějovice desítka 31.7.2021 – 16. místo čas 38:44

Domácí Runtour srdcovka, prostě tohle jsem musel běžet, běžel jsem už podeváté !!! Loni jsem běžel zadarmo, letos jsem to nechal na poslední chvíli a stálo mě to 680 Kč ups, drahý špás 🙂 Ale stálo to za to, opět neskutečná atmoféra. Letos byla kvůli bouřce a popadaným stromům trať odkloněna z parku Stromovka více do centra města a moc se mi změna líbila. Desítka startovala jako vždy poslední ve 14:00 (nejdříve děti, pak 3 km a 5 km). Počasí tradičně letní, cca 25°C.

Jako velký profík jsem si ráno v den závodu stoupnul na váhu a zapsal si do deníčku 79,2 kg. Zjištění bylo, že jsem o kilo těžší než loni a 2 kg těžší než předloni. To tak nějak odpovídá tréninkové fázi, ve které se nacházím. Forma ještě není, ale chuť běhat je veliká.

Ráno jsem si vyzvednul číslo, bylo několik hodin před startem a pořád mi vrtalo, k čemu mají na náměstí 3 covid pointy, když po mě nic při přebírání čísla nevyžadovali. Přitom to psali v předstartovním infu, že musí závodníci prokázat bezinfekčnost ? Pro jistotu jsem si doma vytisknul certifikát a strčil ho do kapsičky. Šel jsem teda už rozběhaný cca 7 minut před startem do startovního koridoru, kde měli všichni běžci zelené pásky a já nic. A sakra! Kontrola mě nepustila a poslala mě do rohu náměstí na nejbližší covid point. Naštěstí tam byl přede mnou jen jeden zoufalec, takže jsem nečekal, vytasil certifikát, dostal jsem ihned na ruku zelený pásek a hurá zpátky prodírat se davem dopředu.

Na startu už to Gruntorád rozjížděl s mikrofonem, atmosféra byla skvělá jako vždy. Trochu jsem se divil, že stojí přede mnou 3 holky, ale nechal jsem je stát přede mnou a stál jsem tak na 20. místě. Zkouknul jsem ještě botky, v jakých běhají borci vepředu, Viktor Šinágl pozdější vítěz za 31:31 měl Nike Zoom s vysokou podrážkou, já měl děravé staré Salming Speed 5 skoro už bez podrážky 🙂

Nonic, start a běželo se. Klasika první kilák přepáleno včetně mě a první borci začali odpadat už na druhém kilometru. Posouval jsem se v pořadí. Běžel jsem pak delší dobu pohromadě s pár běžcema a ty jsem pak na 9. kilometru odpáral a z toho jsem měl velkou radost, finiš jsem si už pak užíval. Doběhnul jsem na 16. místě celkově, ty tři holky byly v cíli přede mnou, takže 13. v kategorii muži a v kategorii muži M49 dokonce 2. místo, tak to mě potěšilo. Výsledný čas 38:44, to vychází tempo 3:52/km. To tak nějak odpovídá mý současný formě, s výkonem jsem spokojený.

prvních 5 km za 19:08
druhých 5 km za 19:36, tak to jsem zase tak moc nezpomalil v druhé půlce, dobrý !!!

Výsledky Runtour ČB 31.7.2021 10 km

ne 1.8. klus 9 km s Kubou Včelná 5:48/km + TRX 18 min.