Tréninky a snad už i závody 12.4.2021 – 9.5.2021

1.TÝDEN – 5x běh 70 km, 3x TRX
2.TÝDEN – 6x běh 82 km, 1x turistika 28 km, 2x TRX
3.TÝDEN – 6x běh 90 km, 1x turistika 11 km, 2x TRX
4.TÝDEN –

1.TÝDEN

Myslím si, že se začíná pozitivně projevovat již několikatýdenní TRX posilování v domácí posilovně, daří se mi zrychlovat úseky a tempo běhu při stejné námaze. Jestli se nějak nezraním, hlavně teda kolena cítím, tak by to mohlo být výsledkově dobrý, teda jestli nějaké závody vůbec budou. Stále je zavřený atletický ovál, takže si můžu průkazku strčit tak akorát někam do pr…a běhat dál úseky na tvrdém asfaltu, to je nahovno. Nejbližší závod zatím platí toho 24. dubna, to je už příští týden v sobotu Bujanov 15 km, ale jen formou časovky, to mě moc neláká

po 12.4. TRX 30 min. (TRX Fullbody Workout #1 Marsha Hughes) našel jsem si delší cvičení, náročnější než to minulé
út 13.4. R 2.5 km, ABC, 4×100, rychlost.intervaly 4×500 P1,2×1000 P2,4×250 P1, V 2 km …nechtělo se mi, ale stálo to za to, pořádně jsme protočil nohy, stupňovaně, poslední úsek v tempu 3:04/km
st 14.4. klus 15.5 km 5:34/km, pocitově super, tak jsem to natáhnul
čt 15.4. TRX 30 min. (TRX Fullbody Workout #1 Marsha Hughes) + klus 8 km 5:14/km, teda nohy dostávají hodně zabrat, makám fest
pá 16.4. R 2.5 km, ABC, 4×100, tempo intervaly 5-3-2-1-1, V 4.5 km …letos nejkvalitnější trénink, VO2MAX 61
tempa 3:57-4:02-3:43-3:35-3:31/km
so 17.4. VOLNO, 4 hodiny práce v lese s motorovkou a stavění plotu, 3 piva, tuna masa a jítrnic, na běh se mi už nechtělo
ne 18.4. lehký běh 16 km 4:41/km + TRX 30 min. (TRX Fullbody Workout #1 Marsha Hughes)

Celkem 5x běh 70 km, 3x TRX
Celkem 7,5 hod. aktivit

2.TÝDEN

Tempa z minulého týdne mi ukazují, že bych na tom mohl být dobře. Chtěl bych jako test zkusit nějaký závod 4-6 km. Tak bohužel žádné závody tento týden nebudou. Snad 1. května by něco už mohlo vyjít ? Sudoměřice asi těžko, možná nějaký Sinop běh, kéž by.

po 19.4. R 2 km, ABC, 4×100, fartlek 40 min. 18×250 Mk 250, V 2 km
út 20.4. klus v kopcích 11 km (+-347m) 5:54/km
st 21.4. TRX 30 min. (TRX Fullbody Workout #2 Marsha) + klus 10 km 5:14/km, dřepy na jedné noze už bez problému dávám (když jsem před pár týdny začínal, tak jsem nedal ani jeden bez podpory druhé nohy, pokrok)
čt 22.4. R 2 km, ABC, 4×100, tempový běh stupňovaný 12 km 4:08/km TF 157, V 4 km VO2MAX 61, o 5 vteřin na kilák rychlejší tempo než před 14 dny, paráda, dýchání v poho, tepy suprový, ale nohy jsem měl tvrdý jak šutr, poslední kilák za 3:51 už hodně bolel. Supr trénink. Škoda, že nejsou žádné závody, už bych fakt chtěl testnout formu.
pá 23.4. klus 13 km 5:20/km
so 24.4. turistika 28 km 6:14 hod. Lišovsko (Lhotice-Mazelov-Velechvín-Lhotice) + TRX 30 min. TRX Fullbody Workout #1 Marsha Hughes
ne 25.4. lehký běh 14 km 4:41/km

Celkem 6x běh 82 km, 1x turistika 28 km, 2x TRX
Celkem 14 hod. aktivit

Od mého posledního závodu 12. prosince 2020 už uplynulo 5 měsíců. Tento víkend už pár běžeckých akcí (jeden duatlon a pak maraton v jiném kraji) proběhli, tak snad se to konečně rozjede.

3.TÝDEN

V sobotu 1.5. jsem měl v plánu Baťův běh na Kozí Hrádek v Sezi, ale na webu píšou ZRUŠENO. Sudoměřice byly odloženy na červen. Ostatní akce jsou také odložené.

po 26.4. R 2.5km, ABC, 4×100, rychl.intervaly 2x5x500 P1,5 P5, V 2 km úseky v tempu 3:30/km časy 1:48-1:41
út 27.4. klus 11 km 5:13/km + TRX 36 min.
st 28.4. VOLNO
čt 29.4. R 2.5 km, ABC, 4×100, tempo. intervaly 4-3-2-1 Mk 500, V 5 km (tempa 4:08-3:57-3:47-3:43)
pá 30.4. TRX 26 min. + klus v kopcich 17.5 km Kluk-Švelhán (+571m) 328 km za duben
so 1.5. turistika 11 km 4 hod. Dluhoště-Vysoký Kámen-Kohout a zpět okruh + klus 9 km 5:12/km
ne 2.5. dlouhý běh 21 km 4:28/km

Celkem 6x běh 90 km, 1x turistika 11 km, 2x TRX
Celkem 12 hod. aktivit

Pecka týden, pořádná masáž nohou, žádné flákání, pěkně soustavní intenzivní zátěž 🙂

4.TÝDEN

Chtěl bych už doprdele běhat venku závody s více jak 10 lidma, testujeme se jak kreténi každý týden a nic. Dřu jako debil, ale je mi to hovno platný.

po 3.5. TRX 36 min.
út 4.5. klus v kopcích 13 km Kohout (+422m) 5:48/km
st 5.5. R 2 km, ABC, 4×100, 8x1km P1, V 1.5 tempa (3:50-3:46-3:47-3:45-3:43-3:44-3:42-3:38), docela se mi tempo zdálo na pohodu, až ten poslední 8. km jsem tuhnul, tak jsem dva úseky neodběhal, chtěl jsem dát 10×1 km v plánovaném tempu na 1/2M 3:49/km, přepálil jsem a vytuhnul, i tak to hodnotím jako dobrý trénink
čt 6.5.
čt 7.5.
pá 8.5.
so 9.5.
ne 10.5.