Menu

Trénink 27.1.2014-23.2.2014

1. týden 46km (plán 55km), 5x týdně+hokej, 3x posilování, dlouhý běh 15,5km
2. týden 53km (plán 60km), 4x týdně+hokej, 3x posilování, dlouhý běh 19,7km
3. týden 61km (plán 65km), 5x týdně, 3x posilování, dlouhý běh 22km
4. týden 50km (plán 30km – 5x týdně+hokej, regenerační týden, dlouhý běh 15km)

Trénink 30.12.2013-26.1.2014

1. týden 35km, 4x týdně+hokej, 1x posilování, dlouhý běh 12km
2. týden 46km, 4x týdně+hokej, 3x posilování, dlouhý běh 21km
3. týden 50km, 4x týdně+hokej, 3x posilování, dlouhý běh 15,5km
4. týden 25km, 2x týdně, 3x posilování, regenerační týden bez dlouhého běhu

Můj tréninkový plán 2014

Moje plány pro rok 2014, tj. pro můj 4. rok běhání, ale pravidelně alespoň 3x týdně běhám teprve od října 2013 (jsem začátečník). Mým cílem je běhat vytrvalostní závody 5km až 1/2 maraton. Budu se řídit heslem: S rostoucí kilometráží bude rostoucí také výkonnost (bude se zvyšovat aerobní kapacita). Budu zvedat počet naběhaných kilometrů, dokud se nedostanu na 80 km týdně. Ale nesmím přidávat moc rychle, jinak ztrácím hodně na váze (i svaly) a v důsledku toho jsem podrážděný atd..